воскресенье, 24 марта 2013 г.

Модуль 9

У цьому модулі ми обговорили створені приклади учнівських робіт і засоби їх оцінювання та як можна допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні.

Я проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів та створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні. Створила інструменти для підсумкового оцінювання та навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів.
Внесла зміни до Плану вивчення теми.
 Почала планувати  матеріали для навчального проекту.


Кожен учень - це унікальна особистість, тому необхідно здійснювати індивідуальний підхід до кожного учня і задовольняти різноманітні потреби учнів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий